неділя, 2 серпня 2015 р.

СУТНІСТЬ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ



Основні принципи корекційної роботи:
- корекційно-розвиваюча спрямованість навчання і виховання;
- системний підхід до здійснення ко
рекційного впливу на розвиток учнів;
- зв’язок корекційної роботи з життям і практикою;
- реалізація корекційної роботи в усіх ланках навчально-виховного процесу.

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок  вчитель" Компоненти системи корекційної роботи:
- єдність педагогічних і медичних впливів на учня;
- взаємодія
адміністрації, вчителів, вихователів, психолога, лікарів, батьків учнів; обслуговуючого персоналу;
- дотримання послідовності і наступності у корекційної- виховній роботі;

- сурове дотримання єдиного охоронно-педагогічного режиму в школі та сім’ї.
Умови забезпечення корекційної спрямованості навчання і виховання:
1. Глибоке і всебічне вивчення учнів педагогом.
2. Цілісний корекційний вплив на змістові, діяльнісні,особистісні компоненти інтелекту у їх системній єдності.
3. Спрямованість педагогічного процесу на формування у дітей вищих психічних функцій із забезпеченням їхньої усвідомленості та довільності.
4. Забезпечення інтелектуалізації та вербалізації предметно-практичної діяльності учнів.
5. Спеціальне педагогічне керівництво пізнавальною діяльністю розумово відсталих дітей з урахуванням відповідних корекційних прийомів при орієнтації на послідовний розвиток інтелектуальної самостійності учнів.
6. Орієнтація у навчання на зону найближчого розвитку дитини з опорою на її збережені особливості.
7. Індивідуальний підхід у кореційній роботі.
8. Єдність педагогічного, психологічного і медичного впливу на вихованців.
9. Дотримання послідовності і наступності у корекційній роботі.
10. Дотримання єдиного охоронно-педагогічного режиму в школі та сім’ї.

Немає коментарів:

Дописати коментар